مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

خودروی BMW M2 را بیشتر بشناسیم

خودرو ی BMW M2 یکی از خودرو هایی ست که کمپانی بی ام و به تازگی مانور زیادی بر روی قابلیت ها و ویژگی های خاص این خودرو داده است. این خودرو ویژگی های خود را مدیون موتور قدرتمند و شاسی های هماهنگ خود می باشد. باید اضافه کرد با توجه به قیمت بالایی که دارد اما ارزان ترین خودرو برای ورود به دنیای موتورهای سری ام شرکت BMW می باشد. البته همچنان اتومبیل های هاچبک خوش ساخت و سریع و با قدرت بیشتر در بازار وجود دارند که از این مدل ارازن تر هستند. بی ام و غول خودروسازی جهان است که با خوردوهای تولیدی خود تمام دنیا را حیرت زده کرده است. BMW همیشه تلاش کرده تا با طرح های خاص و جسورانه خود خاص بودن محصولاتش را به دنیا نشان دهد. اما مسئله ای که دارندگان خودروی بی ام و با آن دست و پنجه نرم میکنند تعمیر بی ام و و خدمات پس از فروش ان است.یک اشتباه کوچک در تعمیر BMW میتواند سیستم داخلی خودرو را به طور کلی دچار مشکل کند. از جهتی تعمیرکاران باید دانش خود را به روز کنند تا بتوانند از فناوری های روز برای تعمیر بی ام و استفاده کنند.


مطالب دیگر:

۳ نکته برتر نگهداری از بنز

آیا نکات نگهداری و تعمیر حرفه ای خودرو بنز را می دانید؟ آیا می دانید که می توانید با نگهداری اصولی هزینه تعمیر بنز را تاحدود زیادی کاهش دهید؟ بهترین راه برای اینکه وسیله نقلیه زیاد عمر کند توجه به روغن ها، تسمه تایم و نگهداری بر اساس دفترچه راهنماست.سرویس دوره ای بنز می تواند به شما در زمینه ی نگهداری از بنزتان کمک بزرگی بکند ، با سرویس دوره ای می توانید خودروی سالم داشته باشید و در زمان معین شده بدون دیر کردن تعویض قطعه را انجام دهید، همچنین با این کار دیگر نیاز نیست برای تعمیر بنز پول زیادی پرداخت کنید. همانطور که گفته شد اولین کار برای افزایش عمر وسیله نقلیه داشتن مقدار مناسب روغن موتور است که هر بار که خودرو را استارت می زنید باید میزان آن را چک کنید و اگر روغن ریزی داشتید حتما به تعمیرگاه بنز مراجعه کنید تا مشکل جدی تر نشده است آن را تعمیر کند و اینکه حتما در هنگام داشتن خودرو باید مطمئن شوید تا میزان مناسبی روغن در موتور است.



مطالب دیگر:

نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز

هر صدای اضافی و غیرمعمولی که از موتور و یا دیگر اجزای ماشین خارج می شود، نشانه ی ایراد و عیبی ست که در اسرع وقت باید به آن رسیدگی کرد چرا که در طولانی مدت خسارت های مالی و حتی جانی بر روی دست شما می گذارد. هرصدای خودرو یا هربوی غیرمعمول و یا روشن شدن چراغ روی داشبورد میتواند نشانه خرابی اتومبیل شما باشد. این مشکل سریعا شما را به یاد هزینه تعمیر بنز و بر طرف کردن مشکلات احتمالی آن میاندازد. برای عیب یابی و تعمیر بهترین کار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی بنز است تا از پیشروی این خرابی در خودرو خود پیشگیری کنید. از طرف دیگر روشن شدن چراغ های روی داشبورد ممکن است نشانه خرابی موتور و نیاز به تعمیر بنز باشد. وقتی خودرو را روشن میکنید همه یا تعدادی از چراغها روشن میشود و هر زمان که چک کردن خودرو تمام شد یک به یک خاموش میگردند. حالا ماشین شما آماده حرکت است. اما اگر چراغها خاموش نشود اصلا نشان خوبی نخواهد بود. 



مطالب دیگر: