مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

تعمیر گیربکس خودرو بنز سری c

تعمیر گیربکس خودرو بنز سری c از کمپانی مرسدس با عملکرد با عملکرد و قدرت مثال زدنی همواره در جهان مطرح بوده است. یکی از قسمت های حساس بنز سری c برای گیربکس ان می باشد که بهتر است همواره توسط متخصصین تعمیرگاه بنز سری c چک شود تا همیشه بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد. 


چرا گیربکس بنز سری c به مراقبت ویژه ای نیاز دارد؟

تکنولوژی ای که در گیربکس بنز کلاس c استفاده می شود به نسبت ماشین های دنده دستی بسیار بالاتر بوده و دلیل آن ساختار هیدرو الکترو مکانیکی آن است که با انتقال گشتاور موتور به وسیله جریان روغن به جعبه دنده فرایند تعویض دنده را انجام می دهد و به همین علت تعمیر بنزجزو کارهای تخصصی به حساب می آید. 

برای افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز کلاسc باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همواره بهتر است برای حفظ سلامت خودروی خود برنامه ریزی برای سرویس دوره ای بنز سری  c تان داشته باشید. با چک کردن سالیانه و یا هر شش ماه یکبار خودروی خود امکان امکان بروز مشکل را به حداقل می رسانید. 


استفاده از روغن گیربکس مناسب

استفاده از روغن بی کیفیت و نامناسب باعث آسیب رسیدن و تعمیر گیربکس بنز سری c شما می شود پس استفاده از روغن گیربکس مخصوص  و با کیفیت یک الزام برای استفاده مستمر و صحیح از خودرو می باشد. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

تعمیر گیربکس خودرو بنز سری c

خدمات مونیخ سرویس

تعمیر بنز | تعمیر بی ام و | تعمیر پورشه

شما می توانید برای ارتباط با متخصصین مونیخ سرویس با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126856002

02126856008

ساخت ریموت بی ام و

ساخت ریموت بی ام و از خدمات مهمی است که هر مالک خودروی بی ام و ممکن است به آن نیاز پیدا کند. دلیل این نیاز نیز اتفاقاتی است که ممکن است برای سوییچ یا ریموت خودروی شما رخ دهد.

اگر ادامه متن را با مونیخ سرویس، تعمیرگاه بی ام و تخصصی همراه باشید؛ در مورد ساخت سوییچ و ریموت بی ام و به ارائه توضیحات بیشتر می پردازیم. 


خدمات ساخت سوئیچ و ریموت  بی ام و

ساخت سوئیچ های بی ام و یکی از تخصصی ترین و ظریف ترین کارهایی است که در مجموعه مونیخ سرویس برای تعمیر بی ام و انجام می شود. بخاطر حساسیت این ریموت ها داشتن مهارت و تجربه در زمینه این کار بسیار تاثیر گذار است. 

تعمیر سوییچ و ریموت بی ام و

برخی از خرابی های ایجاد شده روی بر روی کلید با ایجاد تراش بر روی آنها قابل حل می باشد. البته انجام کارها نیاز به تخصص بالایی داشته و با تجهیزات بروز باید صورت گیرند که در تعمیرگاه بی ام و مونیخ سرویس قابل انجام است. 


ساخت ریموت بی ام و

توجه کنید که برای ساخت و تعمیر ریموت بی ام و، علاوه بر ریموت یا سوییچ قبلی خودرو نیز باید در محل حضور داشته باشد تا عملیات کد دهی و تعریف یموت جدید به شکل کاملی قابل انجام باشد. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

ساخت ریموت بی ام و

خدمات مجموعه مونیخ سرویس:

تعمیر بنز | تعمیر بی ام و | تعمیر پورشه |

شما می توانید برای ارتباط با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126856002

02126856008

تعمیر دیسک و صفحه بی ام و

هرچند بعضی از دیسک و صفحه ها قابل تعمیر هستند اما اصطلاح تعمیر بیشتر به جای کلمه تعویض استفاده می شود. با مونیخ سرویس، تعمیرگاه تخصصی بی ام و همراه باشید تا در مورد تعمیر دیسک و صفحه بی ام و در این مرکز و نکات مربوط به آن توضیحات بیشتری ارائه دهیم. 


چرا دیسک و صفحه بی ام و نیاز به تعویض پیدا می کند؟

بعد از مدت زمانی مشخص، دیسک و صفحه مستهلک شده و کیفیت خود را از دست می دهد. این موضوع باعث کاهش کارایی و بازدهی خودرو شما می شود. در صورتی تعویض دیر هنگام دیسک و صفحه ی بی ام و ممکن است سیستم انتقال قدرت خودرو شما نیز با صدمات و مشکلاتی مواجه شود و نیاز به تعمیر بی ام و پیدا کنید. 

علائم هشدار دهنده برای تعویض دیسک و صفحه بی ام و

این نشانه ها که زمان تعویض و تعمیر دیسک و صفحه بی ام و را یادآوری می کنند، در هر خودرو ممکن است متفاوت باشد اما معمولا نشانه های زیر در اغلب خودرو ها علامت های هشداری هستند که تعویض دیسک و صفحه را به شما یادآوری می کنند: 

1. شنیدن بعضی صدا ها هنگام تعویض دنده

2. سفت و کوتاه شدن کلاچ خودرو

3. کاهش توان و شتاب موتور خودرو

4. لرزش اتاق و موتور خودرو زمان شروع حرکت


چه عواملی عمر دیسک و صفحه را کوتاه می کند؟ 

از عوامل کاهش طول عمر مفید دیسک و صفحه کلاچ می توان به نیم کلاچ های طولانی مدت، عادت به رها کردن ناگهانی پدال کلاچ، رانندگی سخت و پرفشار در سر بالایی، حمل سرنشین یا بار زیاد و در نتیجه سنگین شدن خودرو به دفعات زیاد و ... اشاره کرد. هر کدام از این عوامل به خودی خود می تواند عمر دیسک و صفحه کلاچ بی ام و شما را کاهش دهد. ضمنا این نکته را در نظر داشته باشید که در تمام خودرو های دنده ای در هر چه بیشتر در شهر رانندگی کنید به دلیل استفاده بیشتر از کلاچ زود تر نیاز به تعمیر بی ام و و تعمیر دیسک و صفحه کلاچ پیدا خواهید کرد. 

مونیخ سرویس به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی قطعات و لوازم عرضه شده را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد. جهت اطلاع از آخرین قیمت تعمیرbmw می توانید با شماره های تعمیرگاه مونیخ سرویس تماس بگیرید. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

تعمیر دیسک و صفحه بی ام و

شما می توانید برای ارتباط با مونیخ سرویس با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126856002

02126856008