مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

تعمیر بنز E350

تعمیر بنز E350 گرچه در تعمیرگاه های متنوعی در تهران انجام می شود اما باید توجه ویژه ای به مجموعه تعمیرگاهی مورد نظر داشت. بنز E350 را می توان می توان نمونه همان بنز های کلاس E پلیس دانست که توسط کارخانه به روز وفیس لیفت شده اند. 

اگر به دنبال آشنایی بیشتر با را ههای تعمیر بنزE350 هستید با مونیخ سرویس، تعمیرگاه تخصصی بنز همراه باشید و سرویس دوره ای بنز را فراموش نکنید. 


معرفی بنز E350

تیپ های مختلفی از این ماشین در بازار موجود است. از جمله این تیپ های این خودروی دیفرانسیل عقب می توان  به مرسدس بنزE350 کوپه، کروک و معمولی این خودرو نام برد. حجم این موتور تنفس طبیعی  برابر با 3498 سی سی می باشد.

تعمیر موتور بنزE350

موتور بنز ای 350 از حساسیت بالایی برخوردار است. 6سیلندر و 24 سوپاپ باعث حرکت این غول دوست داشتنی آلمانی می شوند. اختلال در عملکرد هر کدام از قسمت های موتور می تواند باعث مشکل و نیاز به تعمیرگاه بنزE350 شود. 

چراغ که قلب هر خودرویی موتور آن محسوب می شود. اما نگران نباشید تمامی تعمیر انواع مدل بنز در مونیخ سرویس انجام می شود.


سرویس دوره ای مرسدس بنزE350

تمامیخودرو ها نیاز به انجام یک سری بررسی ها و سرویس ها به شکل دوره ای دارند.هدف از انجام این سرویس ها، چک و در صورت نیاز رفع عیب های احتمالی است تا از خرابی های مهم و عمیق در خودرو جلوگیری شود. 

البته خودرو نیاز به تعویض یک سری از قطعات مصرفی مثل لنت ترمز و... نیز دارد. در سرویس دوره ای تعمیرات بنزE350 نیز انجام می شود. 


مشکلات بنزE350

این ماشین می تواند دچار مشکلات مختلفی شود ولی برخی از خرابی های شایع در مدل های مختلف این مدل مرسدس بنز  شامل این موارد است:

1. پمپ ایرماتیک که در ایران به عنوان پمپ هوای جلوبندی و تعلیق شناخته می شود ممکن است دچار مشکل شده و خودرو اصطلاحا می خوابد.

2. مشکلات مربوط به سیستم گیربکس خودرو که بسیار متنوع می باشد.

3. گاهی سوییچ ترمز پارک دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر یا تعویض آن پیدا می کنید.


شما میتوانید برای تماس با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02126856002

02126856008


تعمیر پورشه ماکان

تعمیر پورشه ماکان در بسیاری از تعمیرگاه های شهر تهران امکان پذیر است اما بدیهی است که کیفیت تعمیرگاه ها با یکدیگر متفاوت اند. 

تعمیر پورشه به افراد متخصصی نیاز دارد که توانایی شناخت این خودرو ها و حساسیت ها مربوط به آن را داشته باشند.


معرفی پورشه ماکان

این خودرو کمی کوچکتر از پورشه کاین می باشد.پورشه ماکان دارای 3موتور 4سیلندر2لیتری، 6سیلندر 3لیتری و 6سیلندر 3/6 لیتری توربو است. گیربکس تمامی تیپ ها از نوع 7 سرعته PDK است. 

ماکان دارای کیسه هوای سرنشینان جلو و کیسه هوای پرده ای و جانبی است که البته انتخاب یک تعمیرگاه پورشه از اهمیت بالایی برای این خودرو برخوردار است. 


تعمیر موتور پورشه ماکان

با توجه به اینکه موتور خودرو را می توان مهم ترین بخش خودرو معرفی کرد، انتخاب تعمیرگاه موتور پورشه ماکان بسیار مهم است. هرچند ساختار موتور پورشه کمی متفاوت تر از سایر خودرو ها است، اما مشکلات این موتور کاملا شبیه به سایر موتور ها است.



تعمیر گیربکس پورشه ماکان

تعمیر پورشه ماکان در بخش گیربکس، در تعمیرگاه تخصصی پورشه  مونیخ سرویس نیز انجام می شود. برای نگهداری درست و افزایش طول عمر این گیربکس نیازمند به رعایت اصلی هستیم، مثل:

1. تعویض روغن گیربکس با توجه به زمانبندی

2.مراجعه به تعمیرگاه های تخصصی

3. فراموشکردن موتورشویی

4.پدال گاز را ناگهانی فشار ندهید


شما می توانید برای تماس با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02126856002

02126856008