مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

تعمیر بی ام و

تعمیر بی ام و  چگونه انجام می شود؟ شما از یک تعمیرگاه تخصصی بی ام و چه انتظاری دارید؟ به نظر شما یک تعمیرگاه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در مورد خودرو ی بی ام و چه می دانید؟ بی ام و یکی از قدیمی ترین کمپانی ها در دنیا می باشد. این کمپانی تاریخچه ی تولید خودرو های بی نظیر را در کارنامه ی خود دارد.

خدمات نرم افزاری بی ام و شامل چه مواردی می شود؟
خدمات نرم افزاری که تعمیرگاه بی ام و ارائه می دهد شامل موارد :
آپدیت ۲۰۲۱ بی ام و (جدیدترین آپدیتی که شرکت تولید کننده قرار داده است ) ، اپل کارپلی فول اسکرین ، روشن شدن چراغ مه شکن سرپیچ ، تابلو خوان سری G بی ام و ، دی لایت چراغ های عقب ، حافظه فن تهویه مطبوع ، حافظه دریچه هوا و …


در تعمیرگاه بی ام و چه خدماتی ارائه می شود؟

عیب یابی کامل خودرو به کمک دستگاه دیاگ: اصلی ترین کاری که در تعمیرگاه BMW انجام می شود عیب یابی به کمک دستگاه دیاگ می باشد. این کار باید به صورت دقیق و حرفه ای انجام بشود اگر مشکلات خودرو به درستی پیدا نشود امکان دارد به اشتباه قطعات سالم خودرو تعویض بشود. اگر عیب یابی خودرو خود را به افراد بی تجربه بسپارید نه تنها تعمیر BMW شما انجام نمی شود بلکه به مشکلات خودروی شما نیز اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب: تعمیر بی ام و

مطالب پیشنهادی: خدمات تعمیرگاه بنز شامل چه مواردی می شود؟

خدمات تعمیرگاه مونیخ سرویس

تعمیر بنز | تعمیر بی ام و | تعمیر پورشه | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان مونیخ سرویس با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126856002

02126856008

خدمات تعمیرگاه بنز شامل چه مواردی می شود؟

 این یک سوال ضروری برای پرسیدن است چرا که باید اطمینان لازم را حاصل کنید که خودروی بنز شما تعمیر و نگهداری شایسته ای را دریافت می کند که موجب کارکرد و ماندگاری طولانی مدت بنز شما می شود؛ با دریافت خدمات تعمیرگاه بنز معتبر خیال شما از حال خودروی خود راحت خواهد بود.

سرویس نوع A بنز چیست؟

مراقبت از وسیله نقلیه لوکس خود به این معنی است که بدانید چه زمانی آن را برای سرویس برنامه ریزی شده بنز نزد مراکز تعمیر تخصصی بنز ببرید.

سرویس نوع B بنز چیست؟

تعدادی از مواردی را که در سرویس نوع B برای تعمیر بنز شما انجام می شود را در ادامه با یک دیگر بررسی خواهیم کرد:

1. بررسی سیستم ترمز خودرو جهت اطمینان از عملکرد صحیح

2.تنظیم شمارنده تعمیر و نگهداری خودروی شما

3. پای بندی به تمام عناصر ذکر شده در دیتا شیت تعمیر و نگهداری بنز که توسط کارخانه ارائه شده و تعهد به انجام تمام موارد توسط تعمیرگاه تخصصی بنز

موارد دیگری که در مرکز تخصصی تعمیر بنز بررسی می شوند

در طول چندین سال، نام مرسدس بنز با قطعات و مواد با کیفیت بالا در فرآیند تولید همراه شده است و برای هر کسی که به اندازه کافی خوش بخت بوده است تا سواری این خودرو را تجربه کند یاد آور خاطرات خوش و لحظات خوب بوده است.


ادامه مطلب: خدمات تعمیرگاه بنز شامل چه مواردی می شود؟

مطالب پیشنهادی: تعمیر قطعات خودرو بی ام و

خدمات تعمیرگاه مونیخ سرویس

تعمیر بنز | تعمیر بی ام و | تعمیر پورشه | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان مونیخ سرویس با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126856002

02126856008

صافکاری و نقاشی بنز سری S

مرسدس بنز سری s به خاطر عملکرد و قدرت منحصر به فردی که در اختیار دارد در تمام نقاط جهان خودروی شناخته شده ای می باشد. خودرو های لوکسی مثل بنز سری اس نیاز به مراقبت مضاعفی دارند اما هیچ گاه نمی توان مطمئن بود که اتفاق نا گواری برای خودرویی مثل مرسدس بنز سری s نیز اتفاق نمی افتد. در صورتی که آسیب به بدنه خودرو وارد شود، شما نیاز به خدمات صافکاری و نقاشی بنز سری s خواهید داشت تا دوباره خودروی لوکس خود را به کیفیت روز اول خود باز گردانید.

چرا صافکاری بنز سری s نسبت به سایر خودرو ها پیچیده تر است؟

صافکاری خودروهای کمپانی مرسدس بنز به نسبت اکثر خودروها از پیچیدگی بیشتری برخوردار است چرا که ساختار بدنه این خودرو و نحوه تولید آن دارای تکنولوژی های پیشرفته ای است که در خودروهای معدودی دیده می شود. ساختار آیرودینامیکی بدنه مرسدس بنز سری s باعث می شود که صافکاری و تعمیر بنز فقط توسط نیروهای متخصص و آموزش دیده قابل انجام باشد.

چه زمانی بهتر است که از صافکاری و نقاشی با رنگ برای بنز سری s استفاده شود؟

در بعضی از اتفاقات و تصادفات شرایطی به وجود می آید که امکان صافکاری بدون رنگ از بین می رود و یا این که صافکاری بدون رنگ نتیجه مناسبی را در مقایسه با نقاشی خودرو به شما نمی دهد. در چنین مواقعی بهتر است که نقاشی بنز سری s و صافکاری با رنگ مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین خروجی فراهم شود. کیفیت رنگ خروجی همانند رنگ اصلی کارخانه خواهد بود و زیبایی بنز سری s به خوبی حفظ خواهد شد.

مجموعه مونیخ سرویس، تعمیرگاه تخصصی بنز تهران خدماتی مانند تعمیر پورشه، تعمیر بنز و غیره با استفاده از متخصصین انجام می دهد.


ادامه مطلب: صافکاری و نقاشی بنز سری S

تعمیر بنز | تعمیر بی ام و | تعمیر پورشه | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان مونیخ سرویس با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126856002

02126856008