مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

تعمیر بنز مدل S500

تعمیر بنز مدل S500 با مونیخ سرویس

تعمیر بنز مدل S500 را به هر تعمیرگاهی نسپارید چون این مدل از بنز جزو پیچیده ترین مدل های بنز به حساب می آید پس برای تعمیر بنز باید به دنیال تعمیرگاهی که در خصوص تعمیر بنز تبحر خاصی دارند و در زمینه ی تعمیر بنز آموزش دیده اند بگردید.

بهترین تعمیرگاه بنز در تهران ، مونیخ سرویس است که میتوانید با اطمینان صد در صد تعمیر بنز خود را به دست تعمیرکاران بنز مونیخ سرویس بسپارید.

 

مشخصات مکانیکی و داخلی بنز S500

مرسدس بنز با عرضه‌ی این خودرو، سیستم برق ۴۸ ولتی را رسما وارد خط تولید خود خواهد کرد و به دنبال آن سایر محصولات این شرکت نیز با سیستم برقی ۴۸ ولتی عرضه خواهند شد، هم چنین در آینده‌ ای نزدیک این خودروساز مدل هیبریدی ۸ سیلندر جدیدی نیز معرفی خواهد کرد. تغییر بزرگ دیگر را باید بازگشت به پیشرانه‌ های شش سیلندر خطی دانست. یک پیشرانه‌ی وی شکل ۱۲ سیلندر به حجم ۶ لیتر نیز تا چند ماه دیگر معرفی میشود که از پیوند دو پیشرانه‌ی M256 به یکدیگر بدست می‌آید.

در صورتی که هر پیشرانه‌ی M256 قدرتی معدل ۴۳۵ اسب بخار داشته باشد، این پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر جدید قدرتی بیش از ۸۰۰ اسب بخار خواهد داشت. این‌که چنین قدرتی را در یک پیشرانه‌ی غیر AMG مشاهده کنیم بسیار جالب است. اگر هم AMG دستی روی این پیشرانه بکشد، شاید بتوان قدرتی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار برای آن متصور بود.

برای تعمیر بنز S500 و مدل های مختلف دیگر بنز میتوانید با مونیخ سرویس بهترین تعمیرگاه بنز در ارتباط باشید و از خدمات این تعمیرگاه در زمینه ی تعمیر بنز تخصصی بهره مند شوید.

تعمیر پورشه کاین

تعمیر پورشه کاین با مونیخ سرویس

 

پورشه کایان (به آلمانی: Porsche Cayenne) یک خودروی پنج سرنشین سایز متوسط لوکس است که از سال ۲۰۰۲ توسط شرکت آلمانیپورشه تولید می‌شود. کاین اولین خودرو با موتور وی۸ است که از سال ۱۹۹۵، از تاریخ متوقف شدن تولید پوررشه ۹۲۸ به بعد توسط پورشه ساخته شده. این خودرو با شماره مدل ۹۵۵ (۲۰۰۲–۲۰۰۶)، مدل ۹۵۷ (۲۰۰۷–۲۰۱۰) و ۹۵۸ (۲۰۱۱-اکنون) تولید شده‌است. این خودرو آلمانی دارای سرویس های دوره ای و مرتب است که بایستی سریع انجام بگیرند.

عدم توجه به کیفیت و گروه ذکر شده روغن مصرفی و زمان تعویض روغن موتور وتعویض آن متناسب با شرایط محیطی خاورمیانه باعث صدماتی به موتورهای پورشه در ایران می شود و بعضا عدم توجه به سرویس های دوره ای که جداول آنها در دفترچه راهنمای خودرو برای مالکان ثبت شده است، نیز مزید برعلت است .

در مرکز تخصصی مونیخ سرویس ، تعمیرات تخصصی پورشه مدل های کاررا، کاین، پانامرا، باکستر، کایمن، ماکان  و سایر خودرهای تولید خارج انجام می شود.

سعی کنید حتما حتما فقط به تعمیرگاه های تخصصی که از قطعات اصلی استفاده میکنند مراجعه کنید. مونیخ سرویس از تعمیرگاه های معتبر و  حرفه ای خودرو های لوکس در سطح شهر تهران می باشد.

چگونه برای تعمیر پورشه کاین با مونیخ سرویس در ارتباط باشیم؟

خیلی راحت می توانید با مونیخ سرویس در ارتباط باشید به سایت مونیخ سرویس مراجعه کنید و بعد با راه های ارتباطی که در انتهای صفحه وجود دارد ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات مونیخ سرویس با قیمت بسیار ارزان و مناسب تعمیر پورشه  را به راحتی انجام می دهد . شما به راحتی میتوانید از طریق سایت مونیخ سرویس با ما ارتباط برقرار کرده و مراجعه حضوری داشته باشید.

و همچنین میتوانید مشاوره رایگان از مونیخ سرویس دریافت کنید ، و شما مشتریان عزیز برای دریافت وقت ویزیت از مونیخ سرویس اقدام کنید و از خدمات مونیخ سرویس بهره مند شوید.

 


 تعمیر بنز ، تعمیر پورشه ، تعمیر بی ام و ، تعمیر ولوو از خدمات تخصصی مونیخ سرویسه.

شماره تماس با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس 02166068100 میباشد.

تعمیر تخصصی بنز هوشمند

تعمیر تخصصی بنز هوشمند در تعمیرگاه مونیخ سرویس

خودروی لوکس مرسدس بنز در حال حاضر پیشرفت زیادی داشته است و هر روز آپشن های جدیدی اضافه میشود.

برای اینکه بدون هیچ دغدغه ای که ممکن است خرابی و یا مشکلی برای خودروی لوکستان پیش بیاید از آپشن های خودروی خود استفاده نمایید میتوانید سرویس دوره ای بنز را انجام دهید تا از این دغدغه رهایی پیدا کنید.

بنابراین میتوانید از سرویس دوره ای بنز مونیخ سرویس استفاده کنید تا از خطرات احتمالی دور شوید.

تعمیرات و عیب یابی تخصصی بنز کار هر کسی نیست چون این ماشین پیچیدگی خاص خودش را دارد که باید یک تعمیرکار کاربلد و حرفه ای دست به کار شود و خودروی بنز شما را به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای عیب یابی و تعمیر کند.

خودروهای جدید بنز علاوه بر اینکه در زیبایی پیشرفت زیادی کرده است در ساختار مکانیکی هم پیشرفت چشمگیری کرده است که کم پیش میاید که نیاز به تعمیر داشته باشد ولی باز هم نباید عیب یابی و یا سرویس دوره ای بنز را پشت گوش بیندازید چون اتفاق خبر نمیکند بنابراین همیشه از این مشکلات پیشگیری کنید و سرویس دوره ای بنز را همیشه انجام دهید تا از خطر مشکلات دوری کرده باشید.

خدمات تعمیرگاه بنز مونیخ سرویس :

*تعمیر گیربکس بنز

*تعمیر موتور بنز 

*تعویض روغن بنز 

*عیب یابی و پروگرام کردن

برقراری ارتباط با مونیخ سرویس :

برای برقراری ارتباط با مونیخ سرویس میتوانید با راه های ارتباطی که در انتهای سایت ذکر شده است در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی مونیخ سرویس هم از طریق شماره تماس و هم از طریق آدرس ذکر شده میتوانید به صورت حضوری ارتباط برقرار کنید.


 تعمیر بنز ، تعمیر پورشه ، تعمیر بی ام و ، تعمیر ولوو از خدمات تخصصی مونیخ سرویسه.

شماره تماس با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس 02166068100 میباشد.

تعمیر تخصصی گیربکس بنز

تعمیر تخصصی گیربکس بنز در مونیخ سرویس

اگر شما یک ماشین با گیربکس اتوماتیک رانده باشید ، دو تفاوت بزرگ بین گیربکس های اتوماتیک و گیربکس های دستی را مشاهده خواهید کرد.

خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک پدال کلاچ و نیاز به تعویض دنده دستی ندارند. یک بار شما دنده را در حالت قرار میدهید ، همه چیز دیگر خودکار عمل میکند .

مختصری توضیح در مورد دو  گیربکس :

گیربکس MT: در این نوع از گیربکس ها زمانی که تعویض دنده صورت میگیرید در واقع دو چرخ دنده با اندازه ها و تعداد دنده های متفاوتی درگیر میشوند. این نحوه ی درگیری چرخ دنده در گیربکس های دستی کاربرد دارد.

گیربکس AMT: در این نوع از سیستم‌ های انتقال قدرت راننده میتواند با قرار دادن اهرم تعویض دنده در حالت مخصوص به تعویض دستی، شخصا اقدام به تعویض دنده‌ها کند و هم چنین میتواند با قرار دادن در حالت اتوماتیک این کار را به مجموعه الکترونیکی و مکانیکی تعبیه شده بسپارد.

AMT ها از اجزای اصلی شامل واحد کنترل الکترونیکی ECU، دریچه گاز برقی ( مبدل دریچه گاز برقی )، واحد انتخاب حالت دنده، عملگر های برقی تعویض دنده و کلاچ گیری تشکیل شده اند.

برای تعمیر انواع گیربکس میتوانید با تعمیرکاران مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا بهترین خدمات در زمینه ی تعمیر به شما مشتریان گرانقدر عرضه کنند.

تعمیر گیربکس بنز را در هر تعمیرگاهی انجام نمی دهند بنابراین میتوانید با اطمینان خاطر و خیالی آسیوده تعمیر گیربکس بنز خود را به دستان کاربلد تعمیرگاه مونیخ سرویس بسپارید.

تعمیر گیربکس بنز نیاز به تخصص و حرفه ای بودن دارد بنابراین میتوانید با تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا تعمیر را به صورت تخصصی و با قیمتی باور نکردنی دریافت کنید.

 

 تعمیر بنز ، تعمیر پورشه ، تعمیر بی ام و ، تعمیر ولوو از خدمات تخصصی مونیخ سرویسه.

شماره تماس با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس 02166068100 میباشد.

تعمیرگاه پورشه مونیخ سرویس

تعمیرگاه پورشه مونیخ سرویس به صورت کاملا تخصصی

مونیخ سرویس یکی از تعمیرگاه های فوق تخصصی در زمینه انواع تعمیر خودروهای وارداتی بوده که به تعمیر انواع پورشه نیز میپردازد.

عدم توجه به کیفیت و گروه ذکر شده روغن مصرفی و زمان تعویض روغن موتور وتعویض آن متناسب با شرایط محیطی خاورمیانه باعث صدماتی به موتورهای پورشه در ایران می شود و بعضا عدم توجه به سرویس های دوره ای که جداول آنها در دفترچه راهنمای خودرو برای مالکان ثبت شده است، نیز مزید برعلت است .

پس سعی کنید حتما حتما فقط به تعمیرگاه های تخصصی که از قطعات اصلی استفاده میکنند مراجعه کنید.

انجام سرویس های توصیه شده کمپانی پورشه در سلامت نگهداشتن این خودروها حیاتی هستند

خدمات تعمیرگاه پورشه مونیخ سرویس:

انجام کلیه سیستم های دوره ای تخصصی موتور و گیربکس های اتومات
دیاگ تخصصی نمایندگی های پورشه PIWIS
صداگیری سقف وتعمیر پمپ هیدرولیک و اتصالات مربوطه سقف
تعمیر تخصصی موتور و گیربکس پورشه
تعمیر و کالیبره سیستم رادار و ترمز دستی برقی
تعمیر و تعویض کاتالیزور مجهز به دستگاه شستشوی اتومات
تعمیر گیربکسهای دبل کلاج پورشه
تعمیر کمک بادی و کمپرسور(تعلیق پنوماتیک) وتعویض اتصالات پنوماتیک

عیب یابی سیستم های الکترونیکی وپروگرمینگ

در مرکز تخصصی مونیخ سرویس ، تعمیرات تخصصی الکترونیک خودروی پورشه مدل های کاررا، کاین، پانامرا، باکستر، کایمن، ماکان  و سایر خودرهای تولید خارج انجام می شود.

می بینید که اکثراین سرویسها با سلامتی وجان مالک بازی کرده  و بعدا عمرمفید خودرو وقطعات اصلی آن را کم می کند. پس دوباره و دوباره به شما عزیزان توصیه میکنیم هرگز به خاطر قیمت پایین خودرو آن را نزد تعمیرگاه های غیر تخصصی نسپارید.

پس میتوانید به تعمیرگاه مونیخ سرویس که در این زمینه تخصص زیادی دارد و تجربه چندین ساله در زمینه ی تعمیر پورشه دارد مراجعه کنید و ماشین خود را تضمین کنید که هیچ ایراد و اشکالی پیش نمی آید.

با تعمیرگاه مونیخ سرویس میتوانید با راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد در ارتباط باشید.

 

 تعمیر بنز ، تعمیر پورشه ، تعمیر بی ام و ، تعمیر ولوو از خدمات تخصصی مونیخ سرویسه.

شماره تماس با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس 02166068100 میباشد.


تعمیرگاه پورشه , تعمیر پورشه