مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

مونیخ سرویس

مونیخ سرویس تعمیرات تخصصی خودروی ها لوکس بی ام و ، بنز ، پورشه .. انجام می دهد.

تعمیر تخصصی گیربکس بنز

تعمیر تخصصی گیربکس بنز در مونیخ سرویس

اگر شما یک ماشین با گیربکس اتوماتیک رانده باشید ، دو تفاوت بزرگ بین گیربکس های اتوماتیک و گیربکس های دستی را مشاهده خواهید کرد.

خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک پدال کلاچ و نیاز به تعویض دنده دستی ندارند. یک بار شما دنده را در حالت قرار میدهید ، همه چیز دیگر خودکار عمل میکند .

مختصری توضیح در مورد دو  گیربکس :

گیربکس MT: در این نوع از گیربکس ها زمانی که تعویض دنده صورت میگیرید در واقع دو چرخ دنده با اندازه ها و تعداد دنده های متفاوتی درگیر میشوند. این نحوه ی درگیری چرخ دنده در گیربکس های دستی کاربرد دارد.

گیربکس AMT: در این نوع از سیستم‌ های انتقال قدرت راننده میتواند با قرار دادن اهرم تعویض دنده در حالت مخصوص به تعویض دستی، شخصا اقدام به تعویض دنده‌ها کند و هم چنین میتواند با قرار دادن در حالت اتوماتیک این کار را به مجموعه الکترونیکی و مکانیکی تعبیه شده بسپارد.

AMT ها از اجزای اصلی شامل واحد کنترل الکترونیکی ECU، دریچه گاز برقی ( مبدل دریچه گاز برقی )، واحد انتخاب حالت دنده، عملگر های برقی تعویض دنده و کلاچ گیری تشکیل شده اند.

برای تعمیر انواع گیربکس میتوانید با تعمیرکاران مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا بهترین خدمات در زمینه ی تعمیر به شما مشتریان گرانقدر عرضه کنند.

تعمیر گیربکس بنز را در هر تعمیرگاهی انجام نمی دهند بنابراین میتوانید با اطمینان خاطر و خیالی آسیوده تعمیر گیربکس بنز خود را به دستان کاربلد تعمیرگاه مونیخ سرویس بسپارید.

تعمیر گیربکس بنز نیاز به تخصص و حرفه ای بودن دارد بنابراین میتوانید با تعمیرگاه تخصصی بنز مونیخ سرویس در ارتباط باشید تا تعمیر را به صورت تخصصی و با قیمتی باور نکردنی دریافت کنید.

 

 تعمیر بنز ، تعمیر پورشه ، تعمیر بی ام و ، تعمیر ولوو از خدمات تخصصی مونیخ سرویسه.

شماره تماس با تعمیرگاه تخصصی مونیخ سرویس 02166068100 میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.